med nån som man verkligen gillar e de bästa som finns. Att ligga i sängen o ba få vakna i lugn o ro o sen genast ha nån att prata o skratta me gör mig så lycklig. Såklart att jag älskar att dela min vardag med en man (men när min prins nu låter vänta på sig) så går de alldeles lika bra med en kompis. Och om jag är riktigt lucky får jag en fin pärla på besök på lördagen ❤

 

Idag har jag inte heller farit på jobb, undrar när jag får sparken? Jag har jobbat 1 gång i november o mer lär de inte ska bli heller för jag har nog helt tillräckligt att göra med skolan. Nåh jag får ba allt hoppas att min boss ska förstå.

 

Nu har jag druckit lite Antistress te, lagt på mitt armband som jag köpte för att mina skolarbeten ska kännas trevligare, och ätit lite jordgubbssmoothie, bröd och en persimon. NU ska jag nog orka ta itu med ett projekt, och OM jag får det gjort idag ska jag hoppa jämnfota i en minut o skratta. (kommer nog att bli andfådd (heter de anDfådd?))

 

Nu ska jag sätta ner mig HńR o börja jobba så de ryker



 


