Igår skrev jag ett megalångt inlägg o just när de nästan var färdigt försvann allt för att min dator slocknade helt plötsligt. Den har börjat göra så nu varje dag och det kan ju inte vara helt rätt heller?

 

Poängen med mitt inlägg som jag skulle skriva igår var att jag har gjort nyårslöften. (Spännande) Mitt år 2011 ska bli underbart har jag bestämt 🙂 iaf kan de inte bli så mycke sämre än 2010 var så de e väl redan bra! Jag har bestämt mig för detta:

– bli färdig, inte i huvudet utan byggnadsingenjör

– få en underbar arbetsplats, bättre än den jag nu har

– skaffa lägenhet

– pussas (vet dock inte ännu med vem, men hoppas de nu finns nån sån out there?)

– åka slalom

– resa (jag har redan resmålet färdigt, kanske)

– skratta

– vara underbart glad

– hitta min drömprins

– segla

 

Ņr 2011 ska bli mer såhär:

 

 

o mindre såhär:

 

 

det har jag bestämt!

 

