Jag har haft ett underbart veckoslut, verkligen ❤ På lördag morgonen tog jag tåget till Ņbo, jag åker ju verkligen massor tåg o alla säger alltid att tänk hur mycke snygga män som åker me tågen att oj va underbart – JO säkert för dom som får sitta breve dom hunkiga youngsters för det gör inte jag. På lördagen va de ganska fullt o just innan tåge sku fa iväg vingla ett gammalt fyllo in o ni kan ju sen ba gissa breve vem han satte sig, för de e just sånt sällskap jag brukar ha. KUL

 

Nåja int gjorde de nåt fö jag flytta på mig och halvsov hela resan, urskönt att åka tåg då man e sådär halvdisig o inte ska på jobb.

 

Linda mötte mig på tågstationen o så åkte vi nästan genast iväg till Ruissalo på lite utflykt. De var fint o skönt väder o vi gick i skogen o matade fåglar o njöt av att bara få va ute o gå. URSKŖNT

 

 

Här försökte jag leka naturfotograf, men mest apa blev de ju av mina kvistar, dom va fina iaf 🙂

 

Efter det laga Linds mat, en megagod hälsosoppa med allt man behöver rödbeta, majs, lök, palsternacka, morot, honung.. mm de smaka så gott o var perfekt vintermat! Efter maten gick vi på bio, via karkkibutiken SŅKLART 🙂 vi hade ju gått så massor att lite godis int kunde harma nån 🙂 vi såg Life as we know it – o to all the single ladies out there, se den it's a treat 🙂 ja menar snygga snygga män, jag blev förälskad.. mmmmmmmmh messer

 

Efter bion gick vi hem i regnet för att bada bastu, vi la lite mineral ansiktsmask på våra feissin och blev hur sköna som helst 🙂

 

Efter bastun laga Linds ugnsäpplen med vaniljsås o så drack vi vitt vin till o prata till ett på natten. Och det var en alldeles urskön dag med massor prat o skratt o må bra 🙂 URHńRLIGT!

 

På söndagen gick jag ut i regnet o kramade Linds hejdå. Och kramade hello ti Anne. Vi åt lunch på rosso och skrattade 🙂 shit va ja ha saknat henne, hon e nog min partner in crime, sen gick vi till intersport, jag visade min snyggaste brottningsställning och mina byxor sprack! Anne skrev senare ett mess att om de alls gör de bättre för mig hade hon gått me dragkedjan uppe hela dagen, vi e dynamic duo hahaha 🙂

 

Efter lunchen me Anne, sockerdejtade jag med Disa på Fontana.

 

 

Jau, mm mm mm..

 

Vi satt där o pratade, kändes som vi inte hade pratat ordentligt på alldeles för länge. Men nu var de skönt att ba prata o prata o heal the world. Disas tekula hade spärr, den läckte ut allt honungshälsote som fanns innanför. Tiden flög på vingar och snart måste jag susa till tåget för att head hem ti mami.

 

Då jag kom fram var jag helt slut o fråga mami on hon hade nåt jag kunde läsa innan jag somnar, det hade hon. KVALITETSLITTERATUR ska ni få se på här

 

 

Harlequin viettelys. Ojoj den e grejer den. Med lite after eight låg jag där och mina ögon brann av iver, såhär går de när man e singel, dethär var den närmaste kontakten jag har haft till närhet med det motsatta könet under 3 månader. Beat that 🙂

 

Och USCH en så skön helg jag hade!!!

 

Nu har jag alltså kommit hem efter en arbetsdag i Helsinki City och just NU tänker jag dricka te o äta pretzel

 

 

Nati

 


