Det blev inte som jag hade tänkt mig. Jag är fortfarande sjuk fast jag hade bestämt mig för att inte vara det mera. Noh, int gör de nåt, jag ska häva i mig burana tills jag känner mig bekväm. Tänkte ta och skriva idag, blev inspirerad av andra mänskors dimission så igår satt jag och funderade hur jag vill ha det sen. Antagligen blir de int ens nå fest för de e lite jobbigt me vänner i 4 olika städer, men drömma kan man ju alltid. Vet inte hur jag skulle ordna de så att alla hade iaf en möjlighet att komma, o mitt bo i Tampere e så litet så jag kan int ens fixa sovplats åt så många, nåja oh well, kanske jag nu sku försöka få lite examensarbete gjort och sen först fundera 😉

 

Nu ska jag stiga upp o käka burana, sen sova i en timme så de kickar in, o sen börja skriva.

 

Ge mig inspiration, massor med smarta tankar och snabba skrivfingrar – tack

