Idag fick jag ett paket på posten o var just efter den 🙂 jag har köpt 3 böcker som jag läst nångång för ja 10 år sen. Jag älskar Tuija Lehtinen, hon är alltså författaren bakom böckerna, hon skriver både barn- ungdoms- och vuxenböcker o jag älskar dom alla, hon är min stora favorit och jag har läst dom böckerna jag har av henne säkert 20 gånger var. Dom e bara för bra! Det som jag är lessen över att dom äldre böckerna e hemskt svåra att få tag på, så glader blev jag då jag klickade lite på nätet i jakt på dessa och såg att dom fanns på huuto.net. Så jag klickade hem dem och nu är de här.

 

Dessa köpte jag

 

 

Dessa är då ungdomsböcker som jag läst som 15 o 16 åring men jag kommer att slukläsa dom under denhär veckan. Jeijj. Dom är dessutom i PRIMA skick!

 

O dom som känner mig skrattar lite grann för jag har väl läst domhär böckerna oxo typ 15 ggr men int gör de nåt, nu är dom iaf MINA 😀

 

PS: jag har varit hemskt hemskt skeptisk över hela huuto.net men för min del funka de jätte bra och allt gick smidigt o bra. Positiv överraskning

