Usch vad glar man blir av att se när andra ba säger hejdå o åker hem. jahaa kul fö er då tänkte jag och svor 5 gånger. Här ska jag sitta i två timmar o ruttna. KIVA o tack!

  

Min boss fråga mig tidigare om jag redan beställt arbetskläderna för sommaren, de e då frågan om en neongul skjorta, med gråa arbetsbyxor och en väst o en sommarjacka me neongult o grått, alla vet hur arbetskläder ser ut på ett bygge. Ja sa att neee, fö mina från ifjol e så bra fortfarande. Men då sa han att ja men de ha kommi ny modell för kvinnor, och DŅ blev jag glad, för kläder som e gjorda åt män ser ju ba FŖR asiga ut på kvinnor! Nå han sa att man får välja mellan string bikini eller tanga bikini. NŅ just så!

  

Jag ska gå efter babyboken från stockmann och kanske gå en sväng in på matkamessut när jag far bort från jobbe. O sen blir de barndomshem för hela slanten.

  

Nåja jag ska fortsätta jobba, ville ba berätta

