Eftersom mitt möte inte blev av idag har jag firat det med att slappa. Jo va behändigt då mitt slutarbete ska va färdigt om en vecka. Eller nä jag har städat och tagit lite powernap, sen har jag tvättat lakan och lagat pizza. På kvällen åkte jag till stan för att träffa Miia, vi drack kaffe på ett av stans absolut bästa cafeer

 

 

Sen gick vi lite o drömde om sommar i butikerna, vår diskussion var såhär: – sen när de e sommar och jag har mycke pengar ska jag köpa dethär, och -sen när jag får fast anställning ska jag köpa Tiger of sweden kjol och bara äkta läder väskor, o sen ska jag ha domhär klackskorna. Hahah vi e nog lite roliga, båda ska bli byggnadsingenjörer och där står vi o drömmer om klackskor osv. Nåja. Och helt som om vi nånsin sku få bra lön heller, hahahahaha vilket skämt liksom.

 

Dessutom har de varit kallt idag, brr. Men va fin min stad ändå är. ❤

 

 

Nu ska jag dricka en kopp varmt o läsa min bröllopsbilaga som kom med Tamperelainen 🙂

