Usch vad fint väder det är. Ibland ryser jag riktigt till av tanken av att fatta hur privilegierad jag eg är som får bor här. (heter de så? privilegierad?) Efter höstens tårögda kvällar då jag gick omkring och trodde att jag måst flytta snarast e jag glad över att få meddela att NEHE denhär muijan ska stanna här 🙂 Hur kul e inte de? Fatta hu glad jag e!

 

Jag var ute o gå lite här o där 🙂

 

 

 

 

 

 

 

min favorit staty, man kan ju nästan höra hur dom små dansande flickorna väntar inne i glaskupan på att de ska bli sommar och vattne ska spruta på dem

 

min bröllopskyrka, eller förr ville jag bli gift här, det var innan jag fattade att jag antagligen kommer att va ensam resten av mitt liv

 

 

Nu e jag hemma o VRŅLhungrig. De ska bli höna o böna 🙂

 

O tänk va skönt de e att klockan e fem o de fortfarande e helt ljust!! Hurraa våren e nog här snart ska ni få se


 


