Igår ringde min telefon klo 20, då hade jag redan typ börjat förbereda mig för att lägga mig. Olli ringde, vi var jätte nära vänner innan jag åkte till Valencia. Han har skilt sig just efter flera års sällskapande, och frågade om jag ville komma och bygga upp några möbler och lampor, han hade varit till Ikea. Jag sa ja och tur det, för att vi hade en riktigt kul kväl, påminde om good old times. Klart de e lessamt att han skilt sig, men jag e nog lite glad för honom för han har pratat om dethär i många år, jag tror han kommer att få det riktigt bra, och så e jag ju inte den enda singeln i denhär stan mera 🙂

Jag kom hem 22.30 och sprang på mitt ex i trappan. Han såg bra ut som alltid, men jag var chill och det var kul att träffa honom. Så tänk vilken killfylld kväll jag slutligen hade 🙂

Idag SKA jag skriva, för har deadline på måndagen!!! Och man måst göra någo , slutarbetet blir ju inte färdigt av sig själv liksom. Nå lika bra, är helt krasslig och har ont i halsen, så en orsak att stanna hemma är det väl oxo.

