Jag önskar jag fick baka dag in o dag ut. Fast kanske det är just det som är så roligt med det, att man får göra det så sällan att man inte hinner tröttna på det. Dethär har jag tillverkat

Zuccini, morot, rödlök och vitlök blev till en paj med rågbotten

och en hel del ost på. Pajen avnjöts med en long lost kompis som kom och vi åt upp nästan hela pajen, hon o jag, man blir hungrig av att skratta 🙂

Sen blev de cookies, smör, sirap, socker..

O sent sent på lörda kvällen blev de blåbärstårta me rågbotten o blåbär och jogurt

Älskar när huset e tomt, alla sover, de e mörkt o bara lampan från ugnen lyser upp köket. Typ nästan som på julen 🙂

Sen sov ja o kakan vilade på balkongen över natten..

O de blev den GODASTE kakan EVER..

Så att sånt 🙂 Min mage ryter att va håller du på me MUIJA!! Men ida får ja lägga mig breve magen. Gonatt!

