Idag har jag varit på lymfamassage. Det är ganska kul, men jag vet int riktigt om jag tycker det har hjälpt? Jag vill ju tro på allt såntdär som lymfa o homeopati men de e något där som får mig lite skeptisk. Idag gjorde hon dessutom lite vyöhyketerapi åt mig, har INGEN aning om vad det heter på svenska men det baserar sig iaf på att man masserar punkter i kroppen som ja får en att må toppen. Efteråt var jag iaf avslappnad som en lat abborre så om inte annat så var det en avslappnande stund efter jobbet.

Sen åkte jag till Ikea med Tuomas och köpte lite doftljus och en ny kopp (jag kastade den gamla i golvet för ett par veckor sen) och en dyna, för hör o häpna jag ska lite börja sticka. Såg en ursnygg stickad dyna i en tidning och jag ska laga, eller ja iaf FÖRSÖKA sticka en sån.

Just nu regnar de väldigt ute, jag tycker så om sånthär väder ♥ med en tekopp i handen förbereder jag mig för imorgondagen då jag igen ska på palaver. De ska bli riktigt kul. Ska ännu lacka naglarna röda så dom passar bra med mina grå byxor o svarta klackisar. För man måst ju få vara lite kvinna där bland alla män.

