Läste en nyhet idag på Rakennuslehti.fi och den fick mig att lyfta hakan upp, resa ryggen och jag kände mig riktigt stolt. En slags värme inom mig som är svår att förklara. Det handlar om den nya mässhallen, mitt förra projekt.Kolla här

Jag känner stolthet över att jag varit en del av den organisation som gjort allt dethär, en del av dem som fått dethär att hända, att allt har gått som det ska. Många långa dagar, snabba beslut, rapporter, granskningar har blivit något såhär fint. Hallen har speciella konstruktioner så stora grejs att det aldrig förr gjorts sånhäna i Finland och trots att det var svårt gjorde vi det! Många trådar att hålla reda på, över 200 män som jobbat under en av Finlands topporganisationer, känner stolthet över att ha fått höra till en av dem, en av dom 10 som satt där och såg till att allt blev gjort som skulle göras, bra, toppen och i tid. Jag är stolt, för visst är den fin, min mässhall..

Den kommer nog alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, i mitt mammahjärta för byggnader 🙂 Dethär e mitt fjärde barn, men det som jag utan tvekan hyser allra mest kärlek för!

 

