Ja man känner ju sig lite fin med ny doft (som en liten finis skrev just), och jag beslöt mig äntligen för vilken jag ville ha. Det blev Especially Escada (hård kamp mellan Lancomes Tresor midnight rose), och jag vet att eftersom den e ny kommer alla att dofta Escada, men oh well  🙂 Köpte lite matchande nagellack och det var faktiskt helt i misstag som de blev sådär att de passar ihop

Jag har haft en lång dag på jobbet idag men den avslutades med ett söndrigt paraply och kaffe med Miia på Waynes. Ooh jag skulle inte klara av veckorna utan våra Waynes stunder. Det är så skönt att få sitta ner o göra världens till en lite bättre plats ♥

På kvällen behövde jag lite andas och få frisk luft i lungorna så jag gick ut på promenad i den mörka kvällen, det har nog blivit mörkt så fort nu helt plötsligt. Nu ska jag duscha och packa och sova lite innan det nalkas fredag och VECKOSLUT – äntligen..

 

