Jag sitter på jobbet och gör Excel tabeller av kostnader för byggen och dagdrömmer.. Tänk om jag fick jobba på en ladugård i södra Sverige, vakna upp tidigt och paija kossor.. Eller baka i ett bageri nånstans i Danmark, knåda som aldrig förr och ha mjöl i håret.. Eller jobba på en farm i Canada, plocka tomater, göra höarbete och få arbeta på ett hotell.. Jag skulle eg bara villa jobba, fysiskt, med ett leende på läpparna och njuta av enkla saker som livet har att bjuda, soluppgångar, god mat, en härlig trötthet i kroppen och en feel good-känsla i kroppen då arbetsdagen är över.. Jag saknar känslan av att göra något som betyder nåt för migsjälv.. Dethär som jag nu gör är självbedrägeri, jag har sålt migsjälv en lögn om att det man jobbar med eg inte har så stor betydelse, det är bra 8 timmar av ens dagliga tid..

Jag vill vara som denhär typen här nere ↓

Jag är mycket medveten om att jag själv bara måste ta tag i mitt liv lite som såhär:

-When writing the story of your life, don’t let anyone else hold the pen –

Så det är bara att ta pennan i handen och börja skriva ♥

