Dethär år jag till efterrät, halva burken, om ja int sku veta bättre sku jag tro att jag är gravid.. Surkål o peanutbutter..

Sen hände dethär..

Men de e chillit, för det var bara mina rödbetor som blev klyftor

Absolut den vackraste rotfrukten visst? Rödbetan fick lite sällskap av palsternacka, morötter, lök, citron, olja, kryddor och honung, och just nu svettas dom i ugnen och ska bli min lunch imorgon.

Sen åt jag igen, turkisk jogurt me pecannötter..

Efter dethär började min mage igen ta sin ballongform och jag bytte om till min härliga skjorta från H&M MAMA, kul med utrymme för magen.. Sen har jag druckit te, massor, och efter klo 21 får jag inget äta ej heller dricka, ja det beror på dedär labtestet jag ska gå på imo..

Och nu sitter jag med två garnnystan i famnen och funderar hur många ögglor, heter det så? jag ska ha om jag stickar en mössa åt en tant i min ålder? Stickorna är storlek 7, tacksam för svar 🙂


Mina bihålor värker och int ens noshörningen kommer igenom, totalt täppt är jag.. blarr.. nu ska jag andas genom munnen och fundera på mitt stickningsproblem. Gonatt *

 

 

 

