Jag har haft ett skönt veckoslut. Med snor i näsan och ont i halsen har jag anlänt tillbaka hem, visst har det varit underbart roligt men lika skönt var det att komma hem, speciellt då min flunssa inte känns så bra.  Hade lite datorproblem då datorn plötsligt bara sa zipp och mitt hjärta hoppade upp i halsen, men efter ett samtal och lite skruvande e den vid liv igen, skönt..

Såhär har jag haft det

Jag har åkt tåg, tåg ner o tåg upp igen.. och jag måste nog få säga att visst är södra Finland så vackert!!

 

 

 

Hälsat på farmor, fört henne till butiken, och besökt Slow Food i Fiskars. Massor med mänskor, fint väder och härlig mat..

 

 

Varit på dimissionsfest, lockat håret och sett ut som en liten zigenartant :).. Magistern var vacker som vädret och bara synen av hennes hemgård och den blåvita flaggan fick mig att svälja tårar. Tänk vad långt du kommit vännen!

 

 

 

 

 

 

Träffat gamla godingar, som bara blivit sötare med åren ♥ Ooh vad skönt det var att kramas, prata och skratta tillsammans igen. Kändes som om vi fortsatte där vi förra gången blev. Mitt hjärta var varmt och dansade av glädje då jag körde hem i den kalla oktobernatten. (Tänk föresten att det redan är oktober)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ätit alldeles härlig festmat, och trots mitt sockerförbjud kunde jag inte motstå dom underbart vackra dumlecupcakesen med baileysfrosting = heaven on earth !!


Och kört omkring med farmors bil. Kan inte få nog av naturen nu, den är så vacker! Älskar hösten, den friska luften och alla de vackra färgerna.

 

 

 

 

Nu ska jag sova för att orka med nästa vecka. Ska bli en tuff en med några mycket viktiga möten som jag måste föra i mål. Men nästa veckoslut ser jag igen framemot, så då orkar man nog med vadsomhelst.

TACK Linds för en härlig fest ♥ och Grattis tuusn miljoner

Gonatt*

