Det beskriver bäst min helg, herreguud så jag har ätit och brutit mot allt i min diet.  Nu morrar min mage och den är så arg på mig, men oh well it was all worth it.

På fredag kväll åt jag ute i en totalt TOM city men en ungdomskärlek.

På lördagen packade jag bilen med lite baksaker och två bästaste vänner för att åka ner till havet och en liten grå stuga. Såhär hade vi det:

Efter en promenad till stranden gjorde vi det vi kan bäst, bakade, pratade, åt godis, pratade lite mer, gjorde mat och hade det mysigt.

Äppelblondies, herreguud so overly sött det var, men int gjorde de så mycket. Efter dethär gjorde vi en banoffee pie och så åt vi lite riktig mat, vegelasgane och sallad

Efter frossan tog vi en promenad ut i den mörka stjärnfyllda kvällen, bara long enough för att igen kunna äta lite mer kaka 🙂 sova gjorde vi inte, men idag då polisen stannade oss på hemvägen och jag skulle blåsa var jag hemstk glad att det var en alkometer o inte en sockerfyllameter de använde.

Tack för fint sällskap skönaste ♥ och trots att jag lite mokade med smör o såna grejs, och trots att kylskåpet surrade och det knäppte i alla hörn och trots att lampan lyste rakt in hos Disa var det jätte jätte roligt och skönt!

