Har jag sprungit halva dagen hos läkare, först en gastrokirurg sen en hud- och könssjukdoms expert och sen tog dom lite prover på mig i labben. Min tunga ja, den var orsaken. Fick en tredje diagnos o  ja sku så villa tro på den, nästa vecka får jag provresultaten, dom ska odla mitt spott i ett värmeskåp, ja sku gärna se hur det ser ut om en vecka, muahhaha.. Linda ja ska int sätta bilder på bloggen 😉

Så har jag suttit på palaver, pratat med arkitekter, försökt få ihop tidtabeller för alla parter och diskuterat miljoner.

Dagens länk ska ske i sällskap av en kille som är Världsmästar tvåa i Taido, en kille som ser ut som en staty för man kan se alla muskler, ni kan ju gissa om han har bra kondis. Jag e väligt fundersam över mitt beslut att länka med honom, jag tror att jag kommer att känna blodsmaken i munnen och svindel väldigt fort.. Hur tänkte jag där liksom?

