Denhär veckan har minsann varit stressig, en dag kom jag ihåg 8:45 att jag skulle vara 9:00 på ett möte, sprang genom regnet i klackskor och kavaj och hann. På tisdagen hade jag ett annat möte och på onsdagen en tredje, igår hade jag en 2 timmars konsultation med en kund och idag hade jag en snabb lunchpalaver men en kille och sedan en 3 timmars konsultation med en annan kund. O så har jag jobbat över varje dag

Och HERREGUUD så jag njuter!!! Stressen är en mycket välkommen sak för jag fungerar som bäst just då när elden bränner min rumppa. Det är också då jag känner mig som bäst då jag får göra stora beslut, de ger liksom balls 😉  Och det känns bra, och jag gör mitt bästa för att verkligen nail dethär, för att visa vad jag kan. Idag är jag väl värd en kopp glögg och det bästa är att jag har ett hemmaveckoslut på kommande, då jag får sova länge, tvätta o städa och laga mat och se på SATC och filmer och bara njuta med en kopp julte och brinnande ljus.

Sköna sköna fredag du är så välkommen

