Hej alla o glad första advent!! Oj vilken söndag, har kokat pannacotta, cyklat med tomma däck, hyrt två filmer som jag aldrig normalt skulle hyra Limitless och Blitz, köpt godis, glass och metwurst, gosat, pratat, kramats, cyklat hem i ösregn, blivit våt, kokat glögg, skalat batat, rödbeta och granatäpple. Välkomnat en liten vän, pratat, skrattat, ätit lax, med ugnsrotfrukter och kall dillcitronsås, tänt lite mer ljus när de gamla slocknat, lyssnat på julsånger, pratat om Valencia, ätit pannacotta och kramats. Jag är varm från topp till tå, mår bra och känner mig ganska älskad. Varför har jag nånsin trott att jag är ensam med alla dessa mänskor runt mig? En kall novemberdag som denna har varit den varmaste på länge. Gud så jag älskar livet ♥

Gott, Herrljunga äppel ingefära, denhär glöggen använde jag i pannacottan. Den blev ganska god fast jag själv säger. Smakar såklart bäst då man njuter av den med en liten älskling

 

 

 

 

Herregud så jag var våt då jag cyklat hem efter fyra. Det var svart och slaskigt, kan ni se hur det droppar från mig? Måste byta precis alla kläder innan jag tog på mig förklädet och började fixa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den vackra lilla vännen som kom till mig genom regnet. Vi hade det så bra igen – hon och jag. Lyssnade på julmusik och pratade och då jag följde henne ut blev jackan täckt av små snöstjärnor.

Efterrätten. Nam.. Nu ska jag njuta av den lugna kvällen och ta en varm dusch. Hoppas ni haft en härlig första advent, tänk vad nära julen är! Härligt!

KRAM fina

