Och det är ju bra, men jag har bara inte så mycke ork att skriva då jag mest bara jobbar. DET är dock en sak jag njuter av, och är hemskt nöjd då jag får slita reven av mig, men det syns sen på att jag inte har något att skriva om. Jo kanske jag kunde skriva om hur jag idag satte mig breve en kille i bussen som fjärtade så det ekade och jag tänkte dö av skam, eller om att min favoritlåt för tillfället e Maroon 5 ”Moves like Jagger”, eller att jag om en vecka får åka till Helsingfors på kurs och sova på hotell o äta megafrulle. Så kunde jag kanske också skriva om att resultaten om min tunga kom idag och jag och min prickiga svidande tunga e en match for life, kommer aldrig att försvinna jag måste ba lära mig att leva med den, hon o jag, kul. O sen har jag köpt julchoko, och lagat morotsomelett. Och pratat i telefon, med Villekillen såklart. Nu ska jag duscha o sen sova, jag är totalt slut, gonatt *

Gourmetmaten som faktiskt, trots sitt utseende, var väldigt gott

 

