Idag har jag varit på föreläsning på Yliopisto. Herreguud så de va intressant, det handlade om näringsämnen och tarmar. Jag satt där i 3 timmar, med rumpan hårt fast i bänken och lyssnade med öronen fladdrande. Jag blir så inspirerad av kroppen!

Publiken bestod av mig och 35 åldringar, hehe för de e väl ingen annan som har tid att sitta på föreläsningar. Så det var jag 26 år och nästa var 67 år, jo visst det var lite age gap, men på pausen minglade jag öronen av mig och log vackert åt alla tanter.

Det var min dag i ett nötskal. (Jo visst, jag har jobbat och suttit på palaver och fått lön, hurraa! Dessutom ringde vår sekreterare och berättade att inför nästa veckas kurs i vår huvudstad har hon beställt ett lite bättre hotellrum på ett lite bättre hotell åt mig, hurraa!)

Eftersom jag sov hela 2 timmar förra natten tänker jag lägga mig NU! Gonatt!

