Efter mitt utlandsbyte för några år sen har jag blivit allt mer kär i mitt land. Det är trots allt det finaste landet man kan önska sig. Allt fungerar, allt är väl. Ett vackert land med vackra mänskor. Jag har gjort propaganda om Finland redan tidigare så låter bli i år.

Min dag har varit skön, har syssalt med en massa och egentligen inget, ätit väl och jobbat. Ja tyvärr måste jag ta med datorn igår och sitta vid den ett par timmar idag, nån måste ju sköta om att jobbet görs : )

 

 

 

 

 

Riktigt riktigt hälsosamt, avokado med räk-, dill- och ärtsås och sen en sallad på tomater, gurka, surkål, avokado olja, citron och stekta svampar (skönt med svamp på tallriken istället för tungan)

Idag kommer jag inte att se på slottsbalen, vilket e helt okej, får se på alla fina klänningar i morgondagens tidning istället. Kanske de va nån som såg på paraden från min stad idag, jag hörde bara hornetarna flyga förbi. Men något jag har gjort är endå det viktigaste för mig och det är dethär:

Glad självständighetsdag mitt fina land

 

