Sköna morgon, med hes röst och ont i kroppen. (Men fyi tänker jag inte bli sjuk)

Tvätt och städning. Bussen till stan. Juleshopping (och NU, NU får det vara nog, vill inte ens tänka på summan slantar som jag satt på julen i år, å andra sidan är det ganska kul att för första gången kunna skaffa allt smått o gott åt de man älskar ♥). Te på Waynes. Och buss hem.

 

 

 

 

 

 

 

Så pyntade jag lite, 10 röda rosor och ett fint band jag fyndade i min favoritbutik.

Julkortsskrivande och unlike mina duktiga vänner har jag inte gjort korten själv. Men skrivit dom alldeles själv och limmat på julmärket, duktiga jag. Julmusik och julte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Några hemliga paket och min dörrprydnad som jag gjorde av ett mycke gammalt pepparkakshjärta och det tidigarenämnda bandet. Enkelt ja, men jag tycker om den som den är och spikade den fast på dörren.

Nu är jag hemkommen från julkyrkan och med svullna ögon (efter allt lipande) lyssnar jag på Antti Tuiskus Minun Jouluni 2 och ska öppna arbetsdatorn för att skriva ett par saker för morgondagens palaver. Vilket veckoslut hörni!!! Kommer att ta lite tid innan jag ens hinner reflektera över allt som jag lärt mig och allt som hänt. Mycket att se framemot, mycket jobb, och mycket jag är tacksam för. Sweet Dreams

