Jag vet, jag är en superdålig bloggerska som totalt glömmer min blogg för flera dagar, nej inte glömmer men har bara inget att komma me då jag jobbar long hours. Bra det för vet ni vad, det betyder att för varje timme övertid får jag en timme ledigt. Så kanske kanske jag kan hålla en liten minisemester på våren.

Idag har jag letat efter polkagrisar, ni vet, äkta gränna polkagrisar. Sökte redan förra helgen men det bara inte finns. Buu o bää. HUR kan det inte finnas? Är dethär ett lokalt eller nationellt problem, har ni andra polkagrisar? Jo på stockmann hittade jag candy canes, hip hurraa gjorda i Kina, nej tack. Jag vill ha sånhäna

 

 

 

 

 

 

 

Hade planerat att knyta en polkagris på varje julklapp, men int DÅ!

Förövrigt har det inte hänt så mycket annat än jobb och det orkar ni inte höra något om så jag säger bara att I’m a busy woman. Har sovit hemskt hemskt dåligt, 50% beror på det att jag funderar på arbetsgrejs och 50% på det att jag funderar och planerar vad som ännu ska köpas inför julen, hur jag ska paketera osv. Inte alls så illa, men ja e bara så himla trött på morgonen. Skönt att de snart e helg.

Idag åt jag dethär

Lite morot, brysselkål och hummus

Och sen hittade jag migsjälv i tidningen med mina chunka cheeks

Att sånt. Nu ska jag börja planera planera och planera lite mer o sen sova. Häärligt att det är fredag imorgon, då ska jag blanda ihop en pepparkaksdeg. KUL, helgen kommer att bli värsta julbakhelgen, yay!

 

