Hej,

Jag e på jobbe o allt e bra. Vi har fått presenter o alla e glada, juletårtorna väntar i korgen på att klockan ska bli dagskaffe. Mina väskor e packade och väntar på att få åka hem. Jag har ätiti choko och eg är vårt kontor ganska fint och stämningfullt märker jag nu. Vi har haft en gran inne i några veckor o ljusen brinner på alla borden, så finns det skålar me choko på alla bord. Har bara inte märkt det fast jag dragit mig hit varje morgon, nu, nu har jag tid att öppna ögonen för det som händer runtomkring.

Dagens sång ja, jag kommer hem igen till jul, av finaste finaste Peter Jöback och den passar så bra just idag. Den för mina tankar tillbaka till julen 2009 då jag flög ensam hem och hade denhär i öronen, grät av lycka och tänkte på mamma, pappa o lilla bror, alla käraste och var så lycklig över att få komma hem. En låt full av minnen med andra ord.



