Jag har varit en lat bloggare på senaste tiden. Inga bilder och inget innehåll, så dethär skriver jag lite för att make up för att jag varit lat. Nej, jag har nog inte varit lat jag har bara haft mycket på hjärnan och mycket att göra. Igår hade jag min favorit kanadensare på besök och vi hade tjejsnack, kommer nog att sakna henne massor när hon igen åker bort på söndagen.

Men fatta att jag nu har 3 dagar ledigt! Hurraa!! Känns så lyxigt och imorgon tänker jag sova som aldrig förr. Efter jobbet idag handlade jag mat, fast jag fick reda på att butikerna inte alls är stängda imorgon pga av att våra kära östgrannar besöker staden så väldigt aktivt (sa jag dedär nu så vackert som man kunde, jag försökte verkligen). Lite fisk från saluhallen och sallad och så örter olja och nötter till min pesto, blev min middag idag.

Jag har inte köpt en endaste sak på rean (duktiga jag) men idag hände det. Köpte två böcker och te.

 

 

 

 

 

 

 

Nu ska jag chillaxa.

 

 

