Det har varit bra och skönt, och jag har gått på kaffe med Olli, pratat så jag glömde tiden, sprungit hem via Saluhallen och sokos för att hinna göra en liten lunch för Jocelyn. Det var då jag kom hem från stan då det tidigare nämnda hände. Jag rushade hem, bakade världens godaste cheddarpaj (förlåt om jag låter äcklig, men herreguud den var god) la fram den rökta laxen, surimi- räk- romröran med dill och majonäs och salladen med frisee, rostade cashewnötter och soltorkad tomat. Och så blev det såhär

Herregud jag kommer att sakna denhär mänskan så oerhöt mycket. Har varit så privileged att ha fått vara med henne, för imorgon åker hon hem med sin hubby Juha. Bort till Canada, blä. Hon är alltid såhär, den gladaste mänskan ever! Man blir dessutom smittad av hennes härliga flow.

Hoppas hoppas jag ska hitta mod att åka till Canada på sommaren, för det hänger bara på dedär, att våga. På så lite, men det är så grymt stort för mig.

 

 

Efter att ha följt Jocelyn ut kom jag hem och därefter har jag chillat, ni vet jag är inte riktigt 100 % frisk och just nu känner jag mig ganska illa. Har legat inne, sett på Sex and the city och bakat lite blueberry cobbler i skenet av ljusen. Nu ska jag just lägga mig, bara så ni vet. Sov Gott

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

