Jag e så trött, igår dunkade mitt huvve, hade den grymmaste huvudvärken och så la jag mig halv åtta bara för att igen bara rulla i sängen. Herreguud så jag blir matt på dethär.  2 timmar sömn e nog inte tillräckligt, inte alls. Jag har alltid varit emot sömnpiller o allt dedär, men nu tror jag att jag inte kan ta mera. Jag känner mig dum – fattar inget vad mänskor förklarar åt mig, måste fråga för jag e så trött att inget ba går in i huvudet. Jag är sur o arg – bara för att jag är så trött att jag inte orkar le, prata eller lyssna på mänskor. Jag har alltid varit en dålig sovare, men herreguuud såhär illa har det aldrig varit. Har sovit såhär nu i snart 2 månader, 2 timmar varje natt (förutom då Linds o Disa har varit övernatten – det måste vara något magiskt med deras sällskap). Håller på att somna på jobbet, men herregud när jag kommer hem sitter jag och kucklar som aldrig förr. Usch Usch Usch!!

Dagens high är endå det att jag just har pratat i 45 minuter med världens snällaste flygvärdinna om min resa, och är så tacksam för mänskor som är snälla och helt tydligt inte har sömnproblem.

