Jag lovade komma med trevliga färgranna blogginlägg idag. Är ni redo?

Jag har varit hos läkaren. Satt där i 90 minuter. Jag är romu. Om man alltså skulle beskiva mig med en mening. Glöm det tidigare inlägget om att mina hormoner var normala, nej, jag har mera testosteron i blodet än en tonnårskille. (Jo det beror på att jag sovit så dåligt en evighet, kroppen är i hätätila och det ät då testosteron bildas, men ni kan ju gissa att de sen inverkar på 100 andra saker). Nåja tillräckligt om det. Dessutom ska jag gå på 12 andra prover. Min mage e antagligen i väldigt dåligt skick efter alla medicinkurer som hade att göra med tungan, som i sin tur ju visade sig vara helt fel diagnos. Nåja sen kan det hända att min lever tagit skada pga alla mediciner så den ska testas, och det orsakar ju sen 100 andra saker i sin tur. Plus att eftersom min kropp tror att det råder nå nöd med mig lagrar den också ALLT jag häver i mig. Hon sa att det är orsaken till att jag är tjock.Så, allt har att göra med allt och för att en sak ska bli okej ska alla bli.

Sömnpiller får jag ej för att hon sa att min kropp redan är så sekasin att hon inte vill ge någo mera. Men hon skrev i alla fall melatonin, en naturlig hormon som kroppen producerar, det borde hjälpa. Har jag nu månne glömt någo? Ja, sen ska min bajs skickas till USA för hon vill kolla att det inte bor nån inne i min mage, alltså en Palle Parasit. Kul. (Jag lovar om jag har en parasit så ska den få heta Palle.) Palle kan ha tex kommit från Spanien.

Jag tänker nu int gå mera in på besöket men poängen var att var glada ni som har en fungerande kropp. Jag var väldigt glad för besöket, dock inte för de 800 € som ba flög i luften, jag kunde ju ha åkt till Toronto med dom pengarna, men för att det påriktigt finns en orsak till allt, o att nån vill hjälpa mig med det. Det går inte fort men hon sa att det blir bra. Det vill jag, och det tänker jag tro på. Nu kom jag hem, är trött och med lite hjälp hoppas jag att sömnen så småningom ska komma tillbaka till mig och att min mage snart ska bli en glad en.

Här några bilder som ska göra inlägget färgrannt. Sköt om er och sov gott.

O såhär sku jag villa sova ↓ . Det finns int just nå bättre. Nam.

