Herregud vad skönt det är, att vara ledig då jag redan lite kan vänta på mitt huvud och värken bultar int i huvudet så starkt att jag inget kan se. Idag har jag varit lite på jobbet, hade en sak som jag måste skicka iväg. Sen gick jag till osteopaten, han förde fingrarna hemskt nära dit solen alder lyser och jag frågade : hmm mitäs nyt tapahtuu? Han savarade: Mä rentoutan sun peräluut. Heh kiva, NOT comfortable kan jag säga. Nåja sen gick ja omkring på stan och eftersom jag i januari har satt sisådär 1000 € på läkare bestämde jag mig för att gå till akademen och köpa lite böcker, de e ju helt helt onödigt att ens försöka spara när allt endå far. Så jag köpte ett par böcker och gick till ett kafe och åt peanut brownie. Grisen.

Sen kom jag hem, åt en ost. Gjorde pepparkakskladdis och mår dåligt. Jag ska städa idag, efter 4 dagar utan att kunna diska eller gö nåt ser mitt hem ut som ett slagfält. Usch. Imorgon ska jag köpa tulpaner bestämde jag.

 

 

 

 

 

 

 

Tammääforssen, shit va den låter maffig på vintern, det ekar och forsar som alder förut. Annars var det kallt o lite dystert, och strax innan jag hann i bussen börja det snöa.

 

 

 

Aijoo, killen jag träffade ett par gånger på hösten har nu ringt åt mig ett par gånger denhär veckan. Och som jag är elak och spydlig känns det som han ba int fattar. Nåjo, MEN poängen var att tydligen är män verkligen hunters, man ska tydligen va spydlig och elak, då, kyllä kiinnostaa.

 

 

 

 

 

 

 

Min pepparkakskladdis innan ugnen, toppad med polka. Och mina böcker jag köpte på rean.

Och så en sak till, mamma, allt ordnar sig, hjärtan är starka fighters. Älskar dig ♥

