Imorgon ska jag på matallergitester i hufvudstaden. Vilket innebär att jag idag ska äta allt, ingående dom saker jag vet att gör mig pösig, fjärtig, ni vet. Jag har varit och handlat mat jag älskar men som jag vet att inte passar mig. Idag bjuder jag på bloated-cashews, pös-rågbröd, illamående-ost (herreguuud ja älskar denhär med smak av romrussin), magmurrs-creme fraiche och runisar, dom har inget med inlägget att göra 🙂

Dessutom ska jag ännu koka lite råggröt och äta det med en smörklick, det säger min mage paff av. Och jag hatar det att imorgon kommer jag att kunna rulla fram till Helsingfors för min mage kommer att va så svullen och jag kommer att må skit. Det som är det konstigaste är att hon sa att man ofta är lite, allergisk e ett för kraftigt ord, yliherkkä, för sånt man har cravings för, o allt det ovannämda älskar jag ju! Så vi får se.

 

 

 

 

 

 

 

Jag har dessutom varit på Waynes och druckit mig sjuk på Latte. Ty det älskar jag också, men ja.. do i need to say more?  Innan jag gick och handlade maten gick jag förbi sminket på Sokos och köpte ett läppstift, jag som ALDRIG använder läppstift, men på sommaren ska jag se ut såhär

Pink Fever heter den och herreguud så den såg ut 🙂 hahahaha skrattade lite ihjäl mig, men hej kanske den blir bättre till sommaren. För då ska jag bli läppstiftanvändaren. Så de så.

