Huu va de e kallt ute. Och hu vad lat jag igen varit med bloggen, fast det har ju inte hänt så mycket.  Å andra sidan har det hänt en massa, jag har varit på kurs i hufvudstaden, fått sova på hotell, äta tapas med finaste Sonja, äta morgonmålsbuffet med en hunk och så han min diamant kommit hem. Igår var vi på kaffe på Waynes, Miia och jag och livet log igen som aldrig förr. Dessutom har jag också sovit.

Idag var det 25 grader kallt när jag vaknade, huu, lite väl kyligt, jag gick till jobbet typ halv tiotiden och så det var fint vid forsen, vattnet ba osar och allt e vitt omrking tom mitt hår och mina fransar frös på vägen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Och som jag skrev på söndagen att jag hoppas mina blommor har slagit ut medan jag är borta, oooh vad fina dom är. Helt som på våren, dom doftar så gott. Och har blivit väldigt väldigt långa.

 

 

 

 

 

 

 

Ikväll ska jag dricka te, se på SATC, lacka naglarna och planera vad jag ska äta på veckoslutet – ganska sköna kvällsplaner.

