Jag älskar min frissa med stort Ä!!! Han e perfekt, och om någon va er råkade se på masterchef var han ju där också 🙂

Han har nog räddat min dag, det blev liukuväri och massor klippning. Allt det döda äckliga burret flög på golvet och så vårdade han min själ på samma. Han e finast. Så kom han bärande med en bricka med latte och toblerone och nyaste tidningar men int hann jag me sånt när vi hade å mycket att update sen senast.

Jag är fortfarande sjuk och har kurkunpääntulehdus, men oh well. Lite bilder ska jag väl orka ladda

 

 

 

 

 

 

 

Usch va dåliga bilder o de ser int alls så fint ut som live, men mörkt däruppe o så. Så gjorde han lockar åt mig

 

 

 

 

 

 

 

Så blev det hårprodukter och hallon

 

 

 

 

 
Och kakao med spikmatta. En dyr men trevlig kväll. Hoppas på att spikmattan får mig att somna som ett litet barn. Tack!

