Hej hej hallåå, länge sen sist. Min dag idag har varit så skööön. Jag har bakat och fått laga brunsch o haft gäster o det har varit så kul. En glad tjej idag alltså.

 

 

 

 

 

 

 

Min lägenhet badade i morgonskönhet, feel good känsla, rent hem och ljus

 

 

 

 

 

 

 

Sen blev det superhälsosam smoothie, med massor gott i. Den njöt jag av i sällskap av Matthew. Så bakade jag bulla och semlor och croissanter. Och vad jag älskar bulldeg (och mina nya bakbunke). Det är nåt så terapeutiskt med bulldeg, varmt och lent o skönt. O morotssemlor med linfrön o råg. Att baka gör mig så glad!!

 

 

 

 

 

 

 

Se så gott det var, mmm. och den finaste gästens mage blev mätt. Och jag blev lycklig av att se att det smakade.

 

 

 

 

 

 

 

till sist blev det fastlagsbulle och kakao på riktig choklad och grädde. Den andra bullen blev en chokladig version. Skööna sköna söndag. Nu ska jag dra ner min nya mörkergardin, som äntligen hänger i taket, och lägga mig. Gonatt

