Har eg varit en bra vecka, det har hänt mycke, många beslut och avslutningen är en avslappnad solig dag efter en lyckad danskväll med bästaste Miia. Min vecka i bilder.

Eftersom det ploppar upp magar på var o varannan blogg tänkte jag också sätta in en bild på min. Tyvärr bor det ingen här, men såhär ser min mage ut varje kväll, o då myser jag lite och leker att ojj om man endå vore gravid. (Såklart att jag önskar mig hitta en pappa åt barnet först, men visst sku de ju va kul att ha en sånhän kula). O så har jag ätit smoothie, varje dag många gånger. Nam, med kakaonibs för endorfiner.

 

 

 

 

 

 

 

 

O så har jag nån grej för citroner. Så dom e fina, och så smakar dom ju lite extra gott också tycker jag, mammas citronkräm, finns de nå bättre? Nehepp. O så har jag och mangoglassen nå förhållande, här lite pimpad med kakao.

Så har jag suttit extra många timmar på Waynes och grubblat och läst alla olästa svenska tidningarna som ingen annan läser. Wildberry / blueberry teet på Waynes är gudomligt. Doftar godis och smakar bär. Nam

Och så har vi varit ute och dansat med Miia, skrattat och dansat. Herreguud så det var roligt. Bilden till höger är tagen 03:30 inatt och strax efter den togs gick vi hem till Miia och kröp ner i samma säng och somnade. Gud vad skönt, och på morgonen satt vi och åt och pratade läänge, det är sånthär som väger mycket i Stockholmsfrågan. Sånt jag inte vill leva utan trots det fina jobbet och sjuka lönen. Det är sånthär som är priceless ❤ Love you

Nu ska jag fortsätta chilla, skriva mail, läsa bloggar och njuta av dagen. Fundera på vilken film vi ska se nästa vecka och planera framtiden, för vet ni va? Jag tror den kommer att bli bra ♥

