Inte mycket att säga här, tänkte iaf sätta upp några bilder. Jag har just kommit hem från läkaren. Dethär med snuvan kan jag liksom ta men magontet stör mig en aning, speciellt då det liksom är på högra sidan så att jag inte typ kan lyfta på benet. Läkaren sa att jo det är just där var blindtarmen är, tog ett snabbis crp och det var 21. Han sa att det inte är farligt nu men jag får jag vänta och se och följa med, om det blir värre blir det sjukhus. Om det hålls som såhär ska jag dit pånytt på tisdagen. Men jag hoppas att jag inte ens kommer ihåg det mera på tisdagen. (Hejdå dumma magont)

Det är så underbart vackert väder. OJOJ om jag sku få va ute. Njuuut alla ni som kan suga i er solenergi. Nu ska jag dricka en kopp nytt te och sen se på en film, har varit så slut att jag inte ens orkat se på film. Men nu ska det bli I don’t know how she does it.

 

 

 

 

 

 

 

Ätit glass har jag gjort i mängder , igen. Men läkaren har sagt att man ska om man har ont i halsen. Så va kan man liksom 🙂 ? Och jag är så glad över att få vara en flicka, då kan man ha blommor på nattduksbordet.

Så har jag ätit lax, det är ganska bra sjuklingsmat, på med salt och citronpeppar, citronskivor och dill. It doesn’t get easier than that, och gott e de förresten också.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Och så har jag blivit snabbtestad och stucken och handlat mer sjukstugegrejs eftersom jag kommer att vara hemma både på måndagen och tisdagen. Bossen gillar, jag är väl ingen bra arbetare eftersom jag är borta den sjuhundrade gången och jag försöker att int ha dåligt samvete för vad kan man? Nehe inget, hellre skulle jag jobba än ha sjuk.

Nu ska det iaf bli film.  Kram på er.

