Min date igår. Det var nog fint sällskap. Miia och jag och tre timmar bara flög bort. Prat o skratt och en trygghet som bara de bästaste vänner kan stå för. Då man liksom har ett lugn inom sig och en värmebölja sköljer över en varje gång man skrattar. Hur härligt är inte det. Vi åt på Stefans Steakhouse, och som jag lovprisat stället tidigare var det ingen besvikelse nu heller. Jag åt biff såklart och parmesangratinerad fänkål och svampar med lök och bacon.Och på allt detta bjöd den lilla finisen på, hon e nu helt tassiger, men alldeles underbar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Världens minsta Miia, med ett av de största hjärtan jag vet ♥

 

Och så gick vi hem i den mörka kvällen, över den knakande bron och funderade på lördagens fest och sleepover 🙂 ooh så jag väntar. Kommer att bli kul att få sova tillsammans igen.

 

 

