Jag var nyduschad och hade just tänkt krypa under täcket då telefonen ringde. Ringaren var Olli. Han undrade om jag ville hänga med och tvätta hans bil eftersom hans flickvän hade gått till leffa för att se på Titanic. Och såklart sa jag jo eftersom min tid här håller på att närma sitt slut. Och sen ringer inte Olli och frågar om jag kan hänga men på random saker som denna. (Jag gillar honom verkligen, han är just passligt galen med helt superroliga juttun, tycker verkligen om honom.) Och så åkte vi iväg, satt och pratade i den varma bilden, jag i mina natikläder och han med mössa och halsduk och en snorig näsa. Så åkte vi några varv runt den tomma cityn och satt och myste i bilen efter elva. Jag kröp i säng efter tolv och kunde inte riktigt sova eftersom det var så past my bedtime, men vad gör nu det eg.

 

