Dethär ämnet har redan diskuterats av Lindsen, så jag tänker inte gå mer in på det för det hon skrev var så bra. Jag borde verkligen inte köpa någo alls nu. Har en DYR flytt på kommande och Jesus vet vad jag ännu måste skaffa och så går jag in på H&M o skoaffärer och köper allt kiva. Ooh. Nåja men jag behövde faktiskt byxor för alla mina gamla har hål (ni vet var), och nya vårskor hade jag int heller (eller jo men dom gick sönder efter 3 dagars använding) men dedär lilla krimskramset; läppglans och nagellack och den lilla plånboken – ah så onödigt! Dessutom är jag supersugen på en ny doft till sommaren, men den får jag ta efter flytten. Och en klocka ska jag ännu ha, den är så fin (men jag har presentkort till Stockmann)! Och en ring (har jag drömt om i smyg och det får bli min farvälgåva åt mig själv från Tampere). Här är vad jag har handlat idag och vad jag åt (om nu nån alls är intresserad av det 🙂 )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sallad me höna och feta, sen en coconut mango läppglans i världens tackygaste tub, sommarskor lite i espardillo stil och en lite plånbok och vanliga farkkun (dom enda i hela stan som kommer över min rumpa) och så nagellack, köpte bara den största idag dom andra är gamla men vårens favoritfärger är väl ganska tydliga 🙂

Nu ska jag lite städa och duscha, sen säng o sova. Imorgon blir det skomakare och blombutik, skall köpa något för presentkortet jag fick till Teleflora då jag hade dimission, vilket känns som om det skulle ha varit si sådär 30 år sen. Hoppas hoppas dom har hortensior! Kram på er ♥

 

