Dethär är första morsdagen då jag inte åkte hem och kramade mamma, och det kändes inte helt okej. Min mamma är så fin, jag hoppas verkligen jag nåndag får bli som hon, världens bästa mamma. Har så mycke att se upp till och så mycke att lära mig av henne. Men kanske nästa veckoslut eller sen nästa då mamma har födelsedag helt helt snarast. Då ska hon bli uppvaktad med blommor och present, fast som världens mest fantasilösa dotter får hon alltid samma sak, ett presentkort till kosmetologen.

Igår var det datenight och jag vågar påstå att det gick bra, åt och skrattade så tårarna rann. Sen sprang vi till Plevna och såg The avengers med dom tassigla glasögonen.

Idag har jag ätit god frukost med jordgubbar och choklad, druckit kaffe, köpt rosor, njutit av solskenet och funderat på livet, gjort framtidsplaner och funderat på vad jag egentligen gjort. Vet inte om jag riktigt fullt ens ännu fattar vad som hänt, men kanske den dagen kommer då jag inser allt.

Såhär sprang jag iväg på min date igår

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu ska jag ordna hemma och ladda för nästa vecka, som tur blir det en kort en pga av torsdagens ledighet. SKÖNT! Och så måst jag kanske börja packa så småningom 🙂 fattar inte att det blir flytt om 3 veckor – vart, ja det har jag ingen aning om ännu, men det ordnar sig tror jag bestämt.

Sov gott alla ni söta *

