Jag ska bli sambo om exakt 3 nätter. Det är ganska spännande och har ganska mixed feelings om att igen, efter nästan 5 år bo tillsammans med nån. Visst är jag superglad och killen jag får bo med gör mig varm i hjärtat, men ni fattar – vi har kännt varandra i fyra veckor den dagen vi fyttar tillsammans så det har gått ganska fort. (Har funderat massor på alla saker jag blivit van med att göra hemma för mig själv, eller saker som vad om jag snarkar eller rapar eller har ont i magen eller ni vet. ) Samtidigt som jag nog mer väntar på allt det roliga, att få komma hem till nån, att få äta tillsammans, ligga på soffan på kvällen och prata tills man somnar. Det blir nog bra, fast vi två som är likadana med att aldrig kunna bestämma hade nog våra problem med beslutet.

Min dator dog igår, men idag vaknade den (tack Gud, jag har inte råd att köpa en ny dator just nu) och jag har tagit en massa fina bilder om min dag igår. Kanske jag ska våga försöka ladda ner dem. Det är nämligen så att datorn dör alltsomoftast just då när jag slår telefonen fast i den.

Jag har feber igen idag och känner mig skräp men packas ska det och så gör jag. Jag har varit ganska duktig och stängt ögonen för jag har slängt en MASSA!

Snart ska jag gå ut och ta en glass! Hoppas ni njuter va den häärliga söndagen!

PS: Jag läste idag att flyttdagen är en dag då man får vara borta från jobbet med lön 🙂 hääärligt!

