Usch så jag har varit sjuk redan i en vecka, min näsa är totalt förstörd och jag snorar alldeles grymt. Fattar inte hur det redan inte är bättre? Men nåja, jag hinner ju aldrig vila så kanske det beror på det. Jobbigt jobbigt. Men i mitten av juli ska jag iaf åka till Grekland 🙂 Hurraa för det, can’t wait! (Haha och jag som för ännu 4 veckor sen svor på att aldrig åka på en Tjäreborg-semester 🙂 ) Vi ska åka till Lefkas, en liten holme på västra sidan, bo på ett hotell med morgonmål på stranden, sola, dricka vin och pussas. Usch vad skönt det kommer att bli!

För övrigt har jag nästan packat upp allt och det börjar så småningom kännas normalt. Ganska ovant att flytta in hos nån kan jag berätta men han är så fin att det kommer att kännas som ett hem för mig också på noll tid. Idag blir det kakbak för lördagens föräldraträff och biff-fredag med vin och mys.

 

 

 

 

 

