Min lördag började med morgonjoga vid Tölöviken, och så fint det var, alldeles världens bästa sätt att börja sin morgon med. En god vän, solsken, måskrik och en svalkande vind från havet och totallugn . Under avslappningen rabblade jag upp allt jag är tacksam för tyst för mig, och det är inte få saker det, är så otroligt lyckligt över livet. Efter det shoppade vi, åt lunch med Kallonens Asko, såg på sambakarnevalen och drack kaffe. Och Helsingfors bjöd på sitt bästa humör, solskensväder och glada mänskor. Klockan sex hoppade jag på tåget utmattad och lycklig av det forna dygnets saldo; ett varmt och lyckligt hjärta, lugn i själen och frid i kroppen. Och så tog tåget mig hem, hem till armar jag saknat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TACK ♥ för att ni gjorde mitt veckolsut så fint, tack för all möda och allt besvär och tack för att jag har de finaste av vänner!

