Äntligen funkar min blogg igen hemma. Börjar nog bli ganska trött på att det alltid står att det inte går att komma in. Lätt att blogga liksom. Om jag en dag lär mig att flytta över bloggen till wordpress kommer jag att göra en bloggflytt omedelbart.

Mitt veckoslut (i motsats till bloggen) var alldeles härlig. Åkte till södern. Åt bulla, läste sagor med en liten sötis. Fick kramar och pussar.

 

 

 

 

 

 

 

 

Njöt av världens härligaste chill-lördag med Camilla, god mat och härlig efterrätt. Chickflick och prat, trötta ögon och härlig samvaro. Inne i det röda huset var stämingen varm medan det öste vatten ute. Och så körde jag hem i en grå junikväll.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Söndagen spenderades i hufvudstaden med Miia, drack kaffe och njöt av den fina vyn över Tölöviken. Härliga varma söndag, härliga varma vän.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Och så tog spåren mig hem, till fruktsallad och Puss in the boots. Home sweet home.

