Jag har vaknat tidigt och före klockan nie har jag hunnit med en massa. 3 dagar jobb kvar, det ska jag nog klara av.

 

 

 

 

 

 

 

 

Laukontori badade i solskensväder klockan 7.30. En riktig sommarmorgon.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag hade på mig mina nya chinos och de sommarglada mänskorna hade börjat morgonen på torgcafét med måsarna och jordgubbsförsäljarna – så ska jag också börja nån morgon på semestern.

 

 

 

 

 

 

 

Jag kikade in i min favoritaffär och insåg att det är REA på gångs, måste ta en titt in senare idag. Och så hämtade jag stans bästa latte och hälsade god morgon på den trevliga ägaren och så önskade vi varandra en trevlig dag med solstrålar på kinderna. 

 

 

 

 

 

 

 

”It’s a beautiful night, we’re looking for something dumb to do. Hey baby, I think I wanna marry you.”

  

 

 

 

 

 

 

 

På plats fanns också han som övervakar staden med sitt svärd och hon med de långa benen som sakta men säkert tog henne till jobbet.

Ha en fin dag ♥

