Idag bär det av till Grekland och jag ska flyga, för första gången på hundra år känns det som. Underligt nog har jag varit världens chillis och sovit jätte bra förra natten. Nu har ja nog lite fjärilar i magen. Ska bara packa och se till att jag har passet och biljetten me o så bär det av mot Helsingfors Vanda. Vårt flyg lyfter sex-tiden och så är vi framme halv tie på kvällen. Hoppas hoppas allt ska gå superbra. Har nog med min burk med lugnande, sådär ifall det känns extra jobbigt.

En vecka fylld med sol och hav och värme. Idag ska det bli 43 grader i skuggan men till resten av veckan har dom lovat typ 33, vilket jag tror blir mycket skönare än 43! O så hoppas jag allt ska ordna sig. Att all ovisshet försvinner och att allt blir bra. För jag vill vara här i denhär stunden och leva livet som det är.

Usko unelmiisi. Tartu hetkeen ja ole läsnä siellä missä olet. Anna anteeksi. Anna elämälle mahdollisuus. Anna suukko.

