Bestämde mig för att ännu ta en minisemester i Finland och åkte ner till Åbo igår. Idag har jag haft världens skönaste dag, bara för mig själv.

 

 

 

 

 

 

 

Där jag en gång gått, Åbo domkyrka (trots att jag gick i skola i grannen har jag aldrig varit inne i kyrkan, fy skam!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Favoritgatan och rosé på Tintå

 

 

 

 

 

 

 

Jordgubbar på en het sockel till konstmusét. En konstutställning Creme de la creme och Cafe Latte på Café Art där jag träffade ett supertrevligt par från Norge.

 

 

 

 

 

 

 

Tänään on Samppanja päivä! No kyllä, på E.Ekblom.

 

 

 

 

 

 

 

Mami och Rocca och jag påväg ut till Ruissalo.

 

 

 

 

 

 

 

Så underbart vackert att springa på dehär vägarna, väl framme dog jag lite och köpte vatten på Villa Sasso.

 

 

 

 

 

 

 

Åt min banan och njöt av de sista solstrålarna just innan åskvädret drog över.

Gud vilken skön dag! Imorgon blir det – Helsinki.

