Idag började kaffestunderna ”the lasts” me vänner jag ännu vill träffa innan jag flyttar. Idag körde Olli mig upp till Pyynikki utsiktstorn och vi åt munk. Munkarna här är dom bästa i hela världen och Olli är en speciell en för mig han också. Det var skönt att träffas och när vi kramades goodbye, sa Olli att jag inte behöver skämta bort och vara tapper att det är okej att få vara den man är och känna som man känner, han känner mig bättre än jag vet.

 

 

 

 

 

 

 

Vännen och munken. Båda söta som socker 🙂

Vad kommer till firsts, hoppade jag in i en av dom trevligaste inredningsbutikerna i stan (Sia) och upptäckte att julen är här! Kolla bara:

 

 

 

 

 

 

 

Efter att ha gått och pillat på att mysigt och trevligt som jag skulle villa ha kunde jag inte låta bli att köpa det allra första julpyntet till mitt nya hem. Två glasbollar och adventsnummer till stora ljus. Tänkte att jag kunde hänga bollarna i fönstret med vitt sidenband. Vad sägs?

