Tack GUUD för fredag, så jag har längtat!!! Kommer att bli skönt med veckoslut. Jag kommer att ha övernattningsgäster hela helgen, ska få käraste bror på besök. Han kommer såklart att springa sina egna vägar och inte ruttna med gammelsyster, men på söndagen ska jag iaf föra honom på brunch, det får han ta.

Förövrigt ska jag hämta Famo till stan, vi ska ut och äta. Vi tre, Famo, Mikael och jag. Ska äta på Carelia, eftersom Famo bott i huset under krigstiden och länge efter, ville vi föra henne dit. Sötisen hade igår varit till frissan och hon sa att det är ganska spännande och pirrigt att få åka ut och äta till stan ♥

Dessutom ska jag träffa mami o papi på veckoslutet, den förstnämnda ringde just och berättade att hon fixat lite mat åt mig; Ingågröt (ÄLSKAR ♥), canapeér, toscakaka och smörgåstårta med lax och räkor. Liiite mat indeed 🙂

Lite över fem timmar kvar av min arbetsdag och så blir det heeeelg.

THANK GOD IT’S FRIDAY!

